24 apr. 2006

Mustasches!

för ett tag sedan fick jag mail från två regissörer vid namn Pär & Cyndie på helgon som vänligt undrade om jag ville vara med i Mustaschs nya video. ett tjugotal ärtiga brudar ska tydligen videon innehålla, förutom bandet då ;) mer vet jag inte än sålänge, det ska vara informationsmöte på KGB i början på maj.
jag vet inte vad det är som gör att kackiga metalband dras till mig när det gäller videos. 69 eyes tyckte ju tydligen att jag är väldigt metall eftersom jag kontaktades & var med i videon Devils för ngt halvår sedan. :D (jag syns typ en halv sekund ngnstans i mitten, viftandes på det eldiga håret. YEAH!)

det blir säkert roligt trots att jag knappt tror jag hört en låt av bandet. på 69 Eyes fick vi iaf en massa öl, blev stupfulla & hade askul. så man ska inte dra några förhastade slutsatser. dessutom ska ann-marie styla & det brukar ju faktiskt gå jävligt bra. :)

4 kommentarer:

Anna Nio sa...

Haha, kanske för att du är raka motsatsen till de klassiska musikvideobrudarna, med lipgloss i hela fejan och pattar som påminner om heliumballonger, samt nästan total avsaknad av kroppshår och kläder. Enda likheten är förstås att du är HET, mama! :D

andrea sa...

haha åh tack sweetie. :) det är skönt att höra att man inte ser ut som ngn metallbrud. det är för mig en gåta att de kontaktar mig egentligen - jag har varken lack, naket eller svart läppstift på mina pix! men jag gjorde iaf från första början klart att jag inte är intresserad av att kräla runt på alla fyra i kortkort, stayups & med pattarna ute, slickandes mig runt munnen. det verkar vara ok med dem iaf. :D
la förresten till en länk nu till 60 eyes videon. men som sagt - det är bara en glimpse of fame alltså. :D

Anna Nio sa...

Hahahaha, jag skulle vilja se dig krälandes med pattarna ute. DO IT! :D

Länken funkade inte. :( Jag har nog sett den en gång, men den är fan svår att hitta på nätet, vilket är synd. Ni var ju många man villa kolla efter i den har jag för mig. :D

andrea sa...

FYFAN DIG. :D jag VÄGRAR pattkravla! som tur är det ju annmarie som håller i alla stajling, så då ser det betydligt ljusare ut. ;D

länken funkar nu igen! refresha & testa igen! jag hade länkat den fel. try it again! och det är när han börjar sjunga långsamt & gotmörkt "whoooo toooold yooooou" som man ser mig lite snabbt typ. en bit efter halva videon typ. man kan spela den långsamt framåt genom att klicka på piltangenten framåt på tangetbordet. funkade för mig iaf. då ser man allt i slowmotion i den takt man vill. GOOD LUCK!