16 aug. 2006

Relalalalaxa!

ja jag förvånas över mig själv. generellt sett har jag alltid utgått från att jag är en pessimistisk grump som jämt utgår från att sakr å ting generellt sett går åt pipan & lätt gräver ner mig vid motgångar.

jag tror att jag motbevisat mig den senaste månaden, go vänner! :D

under den senaste månaden har jag (& pippi):
1) fått reda på att vi inte kan bo kvar där vi bodde
2) flyttat ut
3) bott hos min mamma
4) bott hos min pappa
5) hittat nytt ställe att bo
6) fått fatt på kompis som fixade bil med krok & skjutsade oss runt hela stan
7) flyttat in på nya stället
8) samt varit på medeltidsveckan (inte pippi iofs)

jag är helt chockad över att jag tagit allt det här med en stenhård nypa salt, ruskat om mig, tänkt positivt, varit effektiv & samtidigt kunnat vara relativt avslappnad. är det så att man egentligen inte har ngn form av självkännedom alls eller handlar det om att man utvecklats åt, uppenbarligen, rätt håll? god knows.

allt jag vet är iaf att vi nu är inflyttade i Hökarängen, hos gamla kompisen Niklas som är en ytterst rekorderlig ung man i sina bästa år, fylld av godhet, humor, sarkasm, god musiksmak samt tatueringar. :D
som personligt tack till mig själv för att genomlidit denna Month From Hell har jag dels köpt en knallrosa collegetröja, leopardunderkläder samt lagt in denna skitfina bilden på Gary Oldman som bakgrund på mobilen. det visade sig nämligen att webtjejen på jobbet också har Gary högst upp på sin Famous People Im Allowed To Screw-list, så en viss Gary-feber har spridit sig på vår sida av kontoret. så som jag upplever det är jag är värd det.

1 kommentar:

Anna Nio sa...

Du har väl inte ett negativt ben i kroppen? :D Jag har aldrig märkt att du skulle gå ner dig vid motgångar i alla fall, det är mitt jobb. ;D