7 okt. 2009

Best of Tattoo expo i Malmö <3

Åh, vilken helg! Underbara Malmö, underbara tider :D Jag åkte ner först å främst för att arbeta för min vän Ciiljas butik Bad Reputation & hennes modeshow som visades varje dag på Malmös Tattooexpo & som jag fick vara del av <3 Men samma helg fick jag träffa en miljon av mina fina vänner & jag lyckades även klämma in en födelsedag! Hurra! :D Helgens best of:


Ida & Daniel var där med Daniels tatueringsstudio Swahili Bobs & även bästis-Pippi lyckades komma förbi en sväng första dagen <3

Blev kompis med Texas Terri som visade sig var en helt otrooooligt söt & omtänksam människa <3

  
Jag åt vegetariska, hysteriskt goda hamburgare med världens bästa Ciilja & världens bästa Ida på den legendariska restaurang jag inte minns namnet på nu :O Hamburgare med bla Jack Daniels BBQ-sås har de iaf! Fabulöst!

Pose pose. Idas bild! Vi blev tokfint mejkade av sminköser inför visningen.

Min bästis Dalton blev tatuerad av Daniel - blev en skitfin stor oldschool döskalle med en orm på baksidan av låret. Det var inte skönt, som Dalton här porträtterar :D

Outfit 1 - tuff brutta med tuggummi & baseballträ :D

Rockspot.se var på plats & fotade mig & sanna på scen i vårt framträdande :D

Jag & Sanna muckade med publiken, som sig bör.

  
Outfit nr2 - odödliga ryska läderoutiften. Hurra!

Jag fick träffa fine jänkarn Skratch igen, som dessutom kom ihåg min födelsedag redan 2 dagar innan & var först fram att komma & gratta <3

Första kvällen spelade mina favoriter CDCP, helt fantastisk spelning som vanligt & verkligen ALLA mina vänner i Malmö var där den kvällen. HURRA!

Världens finaste värddjur Lotta var på plats. Först kramades & pussades jag med henne i en kvart, å den kramades och pussades jag med hennes gravidmage den dubbla tiden <3<3<3<3 SÅ FIN!

Det blev bakisfika med Johan & Kalle, mina bästa pojkar, på Glassfabriken. Eller Kalle var inte så bakis för han är föredömligt straight edge, men iaf :D Sen fick jag flänga iväg till mässan igen för ytterligare en visning.

Efter visning - till Utkanten för hardecorespelningar! <3 Kalles band Balance hade relasefest för deras comboskiva det spelat in ihop med Hårda Tider <3 Fucken fab!

  
FÖLLSEDAG! Jag fick by far den finaste uppvaktningen någonsin av Ville som bjöd hem mig på trerätters magnifik middag, med vin, ost & vegetarisk carbonara. DESSUTOM hade han köpt massor med Innis åt mig, underbara människa! :D

  
ÄNTLIGEN TRÄFFA TYSON! Pippi var hemma igen från sitt helhelgsjobb så vi promenerade i ett soligt Malmö i fyra timmar med Tyson, pratade strunt, träffade Hårda Tider & Balance-pojkarna, åt falafel & solade. HURRAAAAAA!
Jag hann även med en fika på Simpan med Moa, min Moa. <3

Sen tvingades jag dessvärre lämna mitt underbara Malmö å åka hem med tåget. :/ men men, Ill be back soon! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this post and the rest of the site is extremely good.
Also visit my blog ; acne free life

Anonym sa...

I'm not able to see this web site properly on my telephone :(

Look at my blog :: why am i not getting pregnant **