2 juli 2010

Its friday, folks!

Min fredag var en bra dag! Kolla liksom!

Först så får jag träffa en kompis som hade med sig sin finaste hund Doris, 8 veckor, & väldigt trött. En vacker dag ska Doris bli en stor 50-kilo tjej! <3


Direkt efter jobbet drog jag glad i hågen hem till Nick med några kalla för att köra/skrika/väsnas på hans band Blowsights nya skiva :D


Det första som mötte mig var att stackars Mini, som egentligen lirar bas, fick spela trombon. Att spela in bra ljudkvalité hemma är tydligen inte omöjligt med lite lakan! :D Nöden har ingen lag!


Nick var Sir Mix-A-Lot!


Mini gör en fräsig trombon-pose efter att han äntligen lyckats få till inspelningen :D


Jag spottade en så jävla fin ritad bild nått hängivet fan har gjort på Nick & smygfotade :D


"Höj upp volymen! Vi drar!"


Trots mängder med fniss, pruttljud, sabotage & syrebrist så lyckades vi faktiskt få till det hela ganska bra :D Hoppas vi inte sabbar hela nya skivan :D


En skitfin kväll avslutades traditionsenligt med lite erotisk manlig dans från mini <3 Hurra!

Inga kommentarer: