8 feb. 2011

It always rains on Mondays

Förutom att det typ snöregnar ute på ett mkt obehagligt sätt & min teve för tusende gången den här månaden bara vägrar starta så har det varit en förhållandevis bra måndag.
Efter årsmötet med facket till 21 på kvällen, dit jag som förtroendevald fackombud naturligtvis styrde min kosa, beslöt jag väl hemma helt sonika att klippa luggen med min nagelsax (HELVETE vad luggar växer fort!), samt prova lite långt hår igen på skoj. Trivsamt!:

(Notera min fina veggie-tröja med en cool gris & texten
"Too Nice To Slice" ♥ Tror jag fick den av Anna Nio! ♥)

Jag lägger min panna i djupa veck över var jag ska placera min nya fina patch etc som jag fick av mina gamle goe vän Rickard (i folkmun mer känd som "Skrållan") i lördags! ♥ Det är hans eminenta band Vänsternäven - djävulskt snygg patch måste jag tillstå:


Fick min första handsmidda allmogenyckel på posten idag! :D *NÖRDMYSER FÖRNÖJT* Enligt utsago från 1700-1800-tal ♥ Nu inväntar jag mina tre andra jag auctionstealat på tradera (ja alltså, slugt gått in & budat på en minut innan aktionen gått ut, m.a.o inte alls ngn stöld, bara fingerfärdighet! :D):


Jag överväger att betala över 300 spänn för en annan nyckel jag hittat & upplever att jag bara måste äga. :/ men fan, det känns lite saftigt för en nyckeljävel. Äh! Det är gammal skit! Gammal skit är värt lite stålars! :D Right?

Nu ska jag dammsuga då Christian troligen kommer hit imorgon på syjunta & möjligtvis vidareplanera den episka fredagen så den blir ÄNNU mer episk! :D Hoorays! Pöss!

2 kommentarer:

Anna Nio sa...

Jaaa, den fick du av mig! Vad skumt, jag tänkte på den bara för nån dag sen, och poff! så ser jag den på dig på bild, fast det var evigheter sen du fick den, haha. Slumpen ftw! :D

andrea sa...

9 - jaaaa jag kom ihåg rätt! Det är inte varje dag :D Tack för den! Jag återuppväckte min kärlek för den nyligen, den är så fiiiin! TOO NICE TO SLICE! <3