28 sep. 2011

The joy of September

Jag känner att jag varit skitkass på att uppdatera med mkt skojigt som hänt under september. Så här kommer ett litet axplock av september med Ambras fantastiska möhippa, Gotlandsresa & klädfotografering:


Svinrolig modefotografering i skärgården med fejkat regn &
skittrevliga människor för Stutterhaim Raincoats. Är bedrövlig på
att minnas ta bilder på mig själv, men återkommer med resultatet! :)


Åka 200 km i timman på racerbana, plocka tusen
liter kantareller & ha det underbart på Gotland


& framförallt: ha fantastisk möhippa för Ambra i rikshäxan
Rosie Björkmans magiska häxtorn i Blåkulla, & sen avsluta hemma
hos Ambra med Pinata & lite naket! Helt eminent.




Kärat ner mig i fabulösa norska Taake & Kvelertak

Men var det allt, i hear thee cry?! Icke! I dagarna återkommer jag för att komplettera fabulösa september-crazen med ingen mindre än Ambra & Crippas fantastiska bröllop! :) En sneakpreview på det snuskigt fagra brudparet:

Inga kommentarer: