24 juli 2012

Some girls buy insane amounts of shoes...

... men jag lägger helst lönen på heeelt andra saker :D Den här veckan har hittills varit ett riktigt smörgåsbord för en tös som jag. Vad sägs om...

Ett gäng handsmidda allmoge-nycklar to add to the collection? 
Jag har nu 6 stycken, en utmärkt nyckelknippa!


Ett stycke splitterny integralhjälm som redan idag invigts tillsammans 
med Love genom trip till famösa mc-cafét Rosenhill. Den går mycket 
väl ihop med min snart kompletta MC-utrustning i temat "Svarta faran" :D

Två stycken biljetter till giganten bland brittiska giganter - 
min husgud & favoritknubbis Ricky Gervais som 
kommer till Sthlm i december. Good fucken Gods! :D
 
Jag har även utökat mitt ständigt växande bibliotek av reformationslitteratur & tidigmodern socialhistoria, genom att lägga vantarna på reformationsforskaren Steve Merchants alster "Ancestors". Me so happy!


Jag vet inte vad jag är gladast över. Förmodligen Ricky Gervais-biljetterna. Det kommer förmodligen vara en nästan lika övernaturlig upplevelse som när jag fick se Eddie Izzard på scen i Sthlm. <3

Inga kommentarer: