16 apr. 2014

A tree for my father

Jag berättade för min goda vän Jonny i Skottland, att min magiske far gått bort. Jag berättade att han hade älskat Skottland & ofta berättade om sina resor dit som yngre. 

Idag överraskade Jonny mig med att berätta att han planterat två stycken unga träd - ett för min pappa & ett för mig - nära den skotska västkusten, mittemellan Ayr & Glasgow, i East Ayrshire. Nära där Jonny bor. Ett område fullt med gamla järnålderscirklar, gamla slott & vidder, där vikingar har härjat genom åren. Kunde inte vara mer perfekt. Tack Jonny 

Det enda som känns sorgligt är att jag inte kan berätta det här för pappa. Han hade älskat det. 






6 kommentarer:

Ellet sa...

Gillart!

andreadoria sa...

Ellet - åh, det gör jag med! :):):)

Mirijam sa...

Åh näää så underbart fint gjort!

Skogsraah ☾ sa...

Men åh vad fint!! Jättefint!

sv: Tack ska du ha snygging! :)

andreadoria sa...

Mirijam - Tack så mycket, det tycker jag också. Blev så sjukt rörd <3

andreadoria sa...

Skogsraah - Ja så himla himla himla fint. Längtar tills jag får åka till Skottland igen & se de två träden med egna ögon <3