27 aug. 2014

You go, limey!

Absoluta majoriteten av världens utbud av lösögonfransar hatar jag. Jag tillhör den klicken som ser ut som en transvestit i lösögonfransar. Eller jag inbillar mig iallafall det :D Dessutom gillar jag inte när man märker själv att man har lösögonfransar - som linsbärare räcker det med det faktumet att jag har plastbitar i ögonen liksom. Lösögonfransarna får inte störa!



Jag lyckades förra året tillslut hitta ett par fantastico lashes som passade PERFEKT - superdiskreta men ger sjukt fylliga, naturligt fab ögonfransar. Sneaky & perfect! Såklart visade det sig snart att just dessa var skitsvåra att få tag på i Sverige eller över nätet. Företaget i England som producerar & säljer dem, skrev på hemsidan att de inte levererar utanför UK. Dang! I desperation mailade jag dem ett kort, men emotionellt mail:

Dear Girls With Attitude!
The best goddamn eyelashes ive ever had is your "Shorties - Short & Sweet". But its HELL to find them online nowadays, i used to be able to order them from swedish eleven.se but not anymore. :(
So my question is - its there any online site that sells them that ships abroad (it SUCKS that you dont bohoo) or do you have any retailers in Sweden/Scandinavia selling them?
Help a sad lashless swede out here!
/Andrea.

Jag hoppades inte på något större ljusning på den här fronten (eller ens ett svar) utan räknade med att få leva ett liv utan mina fejkfransar.  Jagbet ihop & gick vidare. Men så plötsligt, 1,5 vecka efter att jag skickat mailet, får jag detta svar:



Hi Andrea,
Sorry for the late response. I've been away on Holiday in California, and someone would have answered your query but I've noticed that you haven’t had a response so it seems your email has slipped through the net.
 
The good news is that we can deliver to you in Sweden! £8.20 for confirmed delivery taking 3-5 days. That will cover many pairs of lashes. So If you'd like to stock up on short and sweet lashes, then now is the chance for a sad lashless Swedish girl to have her fill! If you'd like to place an order, then tell me how many pairs you'd like & I'll apply the 25% discount if it's over £15, but why wouldn’t you place an order over £15 if you really want this style of lash!
I will send you a personal invoice via PayPal as opposed to you going straight through the website once paid I'll have it sent the same day.
Shoot me a response back and let me know what you'd like to do.
Best Regards,
Oliver
Heja dig, Oliver! Jag önskar alla företag kunde vara såhär serviceinriktade, & dessutom roliga, när de svarar sina kunder. Stort tack Oliver på http://www.girlswithattitude.co.uk/ <3  Britter är iofs nästan alltid bäst :D Dom kan sånt där.

Inga kommentarer: