3 okt. 2014

"“There is something in October sets the gypsy blood astir"

Idag innebär tre saker, eftersom det är den 4 oktober!
  1. det är Kanelbullens dag! Om man älskar kanelbullar, så svulla loss. jag tycker dom är... ok. Måste jag äta något till kaffet föredrar jag en mazarin.
  2. Det andra är världens bästa grej - idag är det Internationella Djurens Dag! Fatta vilken grej! Det är då man ska skämma bort sitt husdjur, eller bli Animal Protector, eller sätta in en slant till Djurens Rätt eller WWFEller så kan man, som jag ska göra idag kl 14:00 - inviga en katt-staty mitt på Stora Torget i Visby :D Och itne vilken katt som helst heller... Jag återkommer med mer info om det, hehe. Its CRAZY!
  3. ÄLSKA DJUR!
  4. Tredje bästa grejen är att jag dessutom fyller år idag - så min önskning för dagen är att alla blir jävligt mycket trevligare mot våra sjukt vackra/tuffa/roliga/imponerande/gulliga/farliga/coola medvarelser. They rock socks, and you know it!

The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than black 
people were made for white, or women created for men.

4 kommentarer:

Bela sa...

Bra dag!
Gratulerar! :D

Skogsraah ☾ sa...

sv: Åhå! Ansiktskrämer minsann :O Jag som behöver en ny när som helst! Sounds awesome. Vilken rekommenderar du? :D

andreadoria sa...

Då MÅSTE du prova deras! Vilken du ska ta beror lite på vilken slags hud du har. Jag är normal, varken fet eller torr. En av mina all time favz är Cosmetic Lad, unisex kräm som är perfekt! :) man kan be om tester oxå, fråga vad de rekommenderar! Personalen RULEZ!

andreadoria sa...

Eller hur! Känns heeeeelt rätt!