5 nov. 2009

Dance to da music!

Lika gott tänkte jag,och samlade de musikvideos jag är med i, i ett inlägg :D


Gamla hederliga 69 eyes. En sjukt rolig video att spela in, det var jag & en mängd kära vänner. Vi drack öl, festade & hade skitkul. Smått gothcheesy, men ändå snygg video måste jag säga. Man ser mig i en nanosekund ungefär, kastandes med mitt röda ruffs, runt 2:20 :D


Mina bekanta kamrater i Mama Kin spelade in en video tillsammans med en regissör jag gjort reklamfilm med flera gånger innan, och det frågade mig om jag ville vara med i deras video. En skitkul inspelning i ett gammalt övergivet hus långtbortistan. Underbara människor i hela crewet & jävla bra låt dessutom! Heja Mama Kin! :D


Min vän Ida är sedan länge lite kompis med Crucified Barbara, så hon släpade med mig på en videoinspelning med dom. Jag var dessvärre förkyld den dagen & väldigt trött, men det var ändå en rolig inspelning. Extra roligt var det att killen som spelade huvudrollen i filmen var en bekant till mig sen länge, då vi spelat i iaf två reklamfilmer tillsammans :D Även här är det nanosekunder som gäller om man ska se mig :D


Sedan är jag visserligen med i en Mustasch-video också, men det är inte en video jag är jättestolt över. jag ska lämna osagt både hur strulig videoinspelning det var samt vilken känd artists video den här är en crappy kopia av. Men iaf, here it is. Jag postar den mest för att låten faktiskt är bra. Jag har rosa linne, skinnjacka & stort rött hår med dreads.

Enjoy & shake it! :)

Inga kommentarer: