20 dec. 2009

Eddie Izzard - stripped!

Igår var det Eddie Izzard-dags! YAAAY! Det var naturligtvis precis så jävla bra som jag trodde det skulle vara. Eddie är tamigfan helt jävla underbar! I LOVE HIM!

Var sjukt nervös inför eddie izzard haha :D
så det fick lite mer finklätt med kavaj :D


Sedan fick jag bli långhårig också. Ariel for the win!


Jag & röde Nick i kön till showen, på Hovet.


Eddie!!! Jag fick gåshud & en tår i ögat när han kom in på scen haha. :D KÄRLEK!



Jag köpte en Cake or Death-mugg! SÅ jävla underbart! :D Vet ni inte varför det är jävligt roligt med Cake or Death föreslår jag att ni ser det här:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hiya very nice web site!! Man .. Beautiful .. Wonderful ..
I will bookmark your blog and take the feeds also? I'm satisfied to seek out numerous helpful information right here within the submit, we need develop extra techniques on this regard, thanks for sharing. . . . . .

Stop by my web page; home cellulite treatment