24 mars 2010

A good day to you, sir!

Trots att jag jobbat nära på 11 timmar idag, så har det varit en fantastiskt bra dag. Solen sken utanför, jag uppskattade den trots att jag bara fick vara ute i den under lunchen. Både min brorsa Robin & kompis Tessie råkade titta förbi. Dagens absoluta höjdpunkt var dock just lunchen, för den var med Kribba! Kribba är sån därn militär & ska imorgon iväg på utlandstjänst som FN-befäl i Kosovo i mer än ett halvår :( En sån sak vi som nära & kära inte direkt hurrar över, med andra ord.
Världens bästa lunch var det iaf, I will miss allas vår Kribba våldsamt. Take care overseas, hun! <3

Fin-Kribba bjuckade på lunchen då jag i nuläget har 13 kr
på mitt konto. T-shirten hade han valt dagen till ära :D


Trots att solen slutat skina när jag väl kom hem (på cykel, mind you! Tydligt vårtecken!) fortsatte dagen bara vara väldigt bra. Statistpengarna från SVT kommer in till löning, jag får 1300:- tillbaks på skatten, bilderna från photoshooten med John igår blev över förväntan, Kims band lirar i Sthlm nästa helg - inte nog med det, Kim kommer hit redan nu på fredag! <3 Helgen är fullproppad med inflyttningsfest hos Ambra, spelning med bästa killarna Mama Kin & en å annan 80tals filmkväll :D BAM!

It all good! Hoppas bara jag inte jinxar min lycka nu genom att skriva detta inlägg ;D PLEASE NOT, MISTER GOD!

Inga kommentarer: