30 mars 2010

VÅREN ÄR HÄR!

Äntligen! Idag fick jag njuta första ordentliga vårdagen! Total pleasure! Solbrillor på - dags att roama stan med min käresta <3


Chockerad & glad - skåda solskenet! :D


Sunglasses on - coz the future looks fucken bright ;D


Kaffe & fika vid Nytorget i solen = win!


Kim fyndade fin tischa på Beyond Retro medan jag tjötade med Jossan, vi blev fotade tillsammans med en mystisk man i grön ninjaoutift & hundspottingen var mycket givande. SNÄLLA RARA SOMMAR, KOM NU!

3 kommentarer:

Anna Nio sa...

Det måste varit snubben som var på förhandsvisningen av "Kick-ass" igår! Huvudpersonen bestämmer sig ju för att bli superhjälte, och har en grön våtdräkt på sig. Och på filmvisningen var det en snubbe som var klädd precis så som spexade runt innan filmen började. :D SJUKT bra film för övrigt, så jävla rolig och våldsam och snygg och nördig och, ja, BÄST. :D

andrea sa...

WHAT WHAT, är det sant? hahaha :D fan vad stört! Han ville att vi skulle adda honom på facebook (en Kicken Andersson, känns han igen?) å få bilden han tog med oss, jag vill inte adda folk jag inte känner men det kanske är värt det om det är ngt roligt jippo haha :D SHIT! Var såg du den filmen?

Anna Nio sa...

Haha, ja, det är han. Han hittade just mig på fejan också!

Det var en förhandsvisning som jag VANN biljetter till, genom att skicka in en bild på mig själv när jag var utklädd till Wolverine. *LER ADAMANTUM-KLOR* :D Den var så jävla rolig, våldsam och bara braaaag! Vi ska lätt se den på bio igen. Då kanske Kicken kommer vara där igen också, haha. :D