21 apr. 2011

Tokig Synd i Köpenhamn

En fin helg i soliga Malmö innebar för mig:


Härliga frukostar med Kari!


Picnics med Kimpa & Luppan!



Träffa Daniel & gå på doggiewalk med
Tyson & nya familjemedelemmen Stella!




Spana ny fräsig graffiti!


Sen var det dags att åka till Köpenhamn & se Mad Sin! Wohoo:


Redo för danmark!

Förfesta & tåga med bästa Turbo & Isabelle! <3


Hitta gamla kompisen Micro! :D


Mad Sin tajm!


Röja röja röja!


Bästa Matt plinkade loss!


Jag & Turbo är nöjda & svettiga efter liret.


Äntligen träffa Matt igen sen nyår! Snustajm!


& shottajm! :D


Hela fina gänget! Världens roligaste heeeelg!


En sjukt bra helg alltså! Den toppades dessutom av att jag äntligen fick prova att lira Dragon Age II! :D:D:D:DD Jag fattar inte varför så många inte verkar gilla tvåan, SPELET ÄR JU HUR GRYMT SOM HELST! Dessutom är min black metal-karaktär världens coolaste & snyggaste. Nom nom nom:

Inga kommentarer: