23 nov. 2011

Att ha en idoltröja med en kompis

Ooooh, jag glömde skryta med att jag har glädjen att få gå runt med Dracula-tröja som i själva verket är min egna gamla kamrat Martin på! Martin har nämligen blivit utnämnd som officiella Vlad Tepes i amerikanska The Masqurade som är en vampyrbal med tusentals tokiga jänkare en gång om året. Där får Martin agera boothbabe som självaste Draculea, skriva autografer (som dessutom har intatuerats av true fans) & väsa elakt. Det var när jag såg promotionbild på honom som Dracula som jag vid ett tillfälle utbrast: "ÅH, JAG VILL HA DIG PÅ TRÖJA!". Vilket jag nu fått - tydligen såldes tröjor med Martin på senaste Masqurade-eventet i USA :D HURRA!!!1

Mäktiga tischan!
Fan att det syns så dåligt men här är iaf lite tydligare :)

Ok, för att göra allt lite tydligare så slänger jag med originalbilden också så ni fattar episkheten:

GO VLAD GO!
Tja, vad säger man? Jo: TACK GREVE MARTIN! :D:D:D:D

4 kommentarer:

emelie sa...

jävlar vad hett. jag vill också ha en!

andreadoria sa...

Emelie - Eller hur! :D Jag ska försöka tjata på Martin att få till lite försäljning i Sverige också, men han tycks blygsam inför sin Dracula-roll på tischa :D

Anna Nio sa...

Hahaha, så det är SÅ han ser ut egentligen? Awesomeness! Och ja, meget snygg tisha, jag hade inte heller bangat att äga en, I will cross oceans of time to find one! :D

andreadoria sa...

nio - haha JA, du kan ju förstå hur kul det var att se honom i permanent, tejpade brillor & orange 80tals kavaj? :D Allra helst hade jag haft en tischa som är i färg, precis som bilden. One day... :)