13 mars 2012

Tjejsnack, striptease för asagudar & arga leken!

En kombination av våryra & förlängd glädje över att inte längre vara sjuk beslöt jag mig för att lura hem pangbrudarna Jasmin & Ida till mig på laaaydez-nite med rötjut, fånig musik, Tjejsnack PST & skratt. I vanlig ordning utmynnade det hela i erotisk dans & avslöjanden :D


Inväntar tjejorna! <3


Jasmin fick första "snygga killen"-samlingskortet i Tjejsnack. Mmmm...


Eftersom vi snart började lyssna på diverse gama hits & rumpskakarlåtar avslöjade Jasmin att hon i flera år gått stripdans-kurs.Det enda rätta var ju att Tor fick sig ett smakprov:







:D:D:D:D:D:D:D


Efter att Jas smitit hem till sin karl, sammanstrålade jag & Ida med Ankan, hamnade på Charles Dickens 6 lekte Arga Leken. Ankan förlorade, som vanligt.


Ida: Arga leken börjar nu! *se arg ut*
Ankan: .... hahaha! *förlorar*





Världens bästa present av Arkan - ett uppnervänt radband som jag önskat mig hur länge som helst! Fan vad fint att man har pyssliga vänner :D
Sen vankades det efterfest hos mig där Ankan i vanlig ordning somnade, & Joel (som spelar i Dynazty å varit på ngn schlagerfest) dök upp å drack rötjut med mig till 09 på morgonen :D En god helg - & nu är våren på gång. ÄNTLIGEN!!!

Inga kommentarer: