8 maj 2012

Min absolut snyggaste Halloweenoutfit ever

Är det Halloween så är det. Jag har alltid varit tokig i att klä ut mig & ju äldre jag blivit, desto mer lägger jag ner hjärta å själ i mina outfits. Jag följer två enkla regler när det gäller Halloweenoutfits: 
  1.  Jag vill vara utklädd till ngt tufft/farligt/ondskefullt. Gullegull eller snuttisnutt går med andra ord kraftfullt bort.
  2. Jag vill klä ut mig till ngn karaktär som jag personligen avgudar.
Den outfit som jag är allra mest stolt över, bortsett från älskade Tor Åskguden, är tveklöst Predator. Det var jag & min förre karl Kim som knåpade ihop dessa outfits av kartong, metallfärg, sönderklippta strumpbyxor från HM, gamla motorcross- & hockeyskydd, lösnaglar & en jävla massa devotion. Fråga mig inte hur maskerna är gjorda - Kim är ett geni & gjorde dem helt från grunden av kartong, tejp & gamla snusdosor, jag fattar fortfarande inte hur han lyckades. 
Vi hade dessutom en inbyggd portabel cd-spelare på Kims rygg som vi spelade eurodisco-hits på för instant disco! :D

Lite bilder från den episka Halloween-festen hos Ambra, där typ alla gäster har skitsnygga outfits. I heart it!

(Alla bilder utom den sista är © Tommy Kent Södergren!)

Predators hamnar genast i luven på en stormtrooper

Forskare från Umbrella Corporation försöker förklara funktionen Mobiltelefon.
Nom nom öl!
Gettin jiggy with skräckclownen DET <3
Asshot!

Obligatoriskt spegelbild på yours truly :D



Inga kommentarer: