6 maj 2012

Vårskinnpajen fram, slaktade bandtischan på! (Samt återinförandet av gamla webcamen)

Jag har ju helt glömt att visa det fina resultatet av Evilyns förtroendeuppdrag att slakta & sy om bandtischor åt mig.Dessutom fick jag ÄNTLIGEN igår inviga mina nya fina skinnpaj som fått hänga ensam i garderoben. Men då min systemkamera tyvärr givit upp andan å ska få åka till kameradoktorn, min mobilkamera är hopplöst kass, så fick WEBCAMEN ställa upp haha. 


Kolla vad fint Evilyns små rosenfingrar gjorde bandtischan med mina Malmö-kompisars band CDCP! Min andra tischor är på g oxå, så dom får jag nog se när Evilyn är tillbaks från Götet. Weee!
& jag ÄLSKAR min nya skinnpaj!

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow vad snygg jacka,vart hittade du den??? nelly.com?

andreadoria sa...

Hej anonym! Tack, jag älskar den oxå :) jag köpte den på shestore!

Anonym sa...

Vad heter modellen?