30 okt. 2015

Witches hour

Jag är hemma & handsyr min halloween-dräkt. Ja du läste rätt. Handsyr. Har ingen symaskin (DJÄVULENS ANHANG!), orkar inte låna en & har dessutom överdriven handsömnadsvana pga många långa år som historienörd. Då syr man för hand helt enkelt :D

Nackdelen med att handsy? Det tar jävligt lång tid. Fördelen med att handsy? MAN KOLLAR PÅ MÄKTIGA HÄXFILMER! :D Tänkte delge mina 3 gamla favoritrullar på temat djävulskonor. Rullar jag älskade redan som knodd å jag inte vet HUR många ggr jag sett:






Den som känner mig vet att jag verkligen vurmar för Halloween. Såhär såg jag ut förra året. Det svider det här året att veta att jag inte riktigt kan toppa förra outfiten i ondska & svärta. Blir därför helt annat tema den här gången. Inget svart. Inte ens fantasy. Ja ni hör ju. Men ondskefullt såklart. Det ska ALLTID vara ondskefullt!

Inga kommentarer: