12 sep. 2016

Punkhärj i London - Crime City Clothing


Förra helgen var jag i London! Jag blev överskeppad av min goda vän Ciilja, för att tillsammans med ett riktigt grymt gäng jobba för hennes klädmärke Crime City Clothing, på en stor klädmässa som heter London Edge! Det 'r en mässa för andra butiker & retailers, så de tvar massor med andra alternativa märken & butiker där. Skitkul!

Det var sjukt mkt jobb & man var helt däckad efter en hel dag på mässan, i ett london som dessutom hade tropisk hetta just den helgen haha! Men sjukt roligt var det ändå, träffade en massa gulliga människor & jag ansvarade för att uppdatera Crime Citys IG

Vi körde en massa fotograferingar för klädmärket också, som ska bli kul att se resultatet av. Vi blev kompisar med det nya extreme haircolor märket Hermans Amazing, från Finland! & Jag lade en STOOOR beställning på miljoner tuffa bälten+armband+chokers hos en stor återförsäljare i Hackney.

Ja, blandad bildkompott från helgen:































Woho! Kanske återkommer till El Londres i februari & jobbar för CCC igen. Vi får väl se! :D Hoppas!

Inga kommentarer: