24 juli 2006

Jag är fjortis!


på tradera lyckades jag komma över en sprillans ny sony ericsson z520i, 700:- billigare än den kostar i affär, inklusive garanti. jag trodde inte jag var lagd åt det hållet, men jag är kär i en pryl! jag kan inte sluta med den, jag ändrar färger & gör fint, jag spelar det simsliknande spelet New York Nights hela nätterna & jag har separationsångest. den är så vit & fin, jag har gjort den rosa på displayerna & den är riktigt girlygirly. först nu förstår jag varför folk köper nya mobiltelefoner hela tiden - det är ju så jävla roligt med en ny!
Igår lade jag in klassisk horrormovie-musik som ringsignal, den typiska höga stråkar-ljudet, Mördaren Smyger Sig PÅ-kinda thing. & sen när pippi ringde & väckte mig mitt i natten blev det riktigt kusligt for real i mörkret :D nästa gång jag träffar anna ska jag smyga upp med musiken bakom henne, gärna i en busskur eller ngt annat bra scenario, så som vi diskuterade i london. åh, teknikens under! HURRA!

3 kommentarer:

Dallerberg sa...

Jag är kär i min mobil också :D jag satt på fyllan här om dagen och spelade mina ringsignaler för folk på medborgarplatsen :D:D

andrea sa...

hurra! love is in the air! vad är det för lur du har då? är den fin? kan göra allt rosa i den? ;)

Dallerberg sa...

jag har en nokia 6230i och ja man kan göra allt rosa om man vill! Man kan göra ALLT!! Nästan! Den är underbar, men det bästa är mp3signaler så man kan ha vilken låt man vill åååh *prr* :D