7 feb. 2008

dumburk!

Jag har gjort mig någorlunda fri från tevebroendet, framförallt genom att bara ha tillgång till svt 1 & 2 samt tv4. konsekvensen är att man får bara bra teve, vilket ju inte direkt är fel :D

men ok, det enda som faktiskt håller mig slaviskt framför rutan är följande serier:

ROME - jag har inte sett en enda serie som tvingat mig kolla 4-5 timmar i sträck, då i dvd-format. rome bör ses! säsong 1 samt 2! <3

BROTTET - danmark kan när dom vilL! SVT:s best of ever. jag har gråtit lite till varenda avsnitt, & skrikit rätt ut varje gång avsnitten tagit slut, för det är så jävla spännande. HEJA DANSK-MARK!

min enda ågren - tv4+ saknas, & med det CESAR MILLAN, min hundviskare number 1! ingen fattar hundar som han & jag fattar hundar som bara fan tack vare honom. WE MISS YOU, DOGWHISPERER!

2 kommentarer:

Anna Nio sa...

Jag fattar inte storheten i "Rome" alls. Har försökt kolla på det men tyckte bara det kändes plastigt och trist, men många vänner avgudar det. Well, jag ställer "Rome" i förvirringsskåpet tillsammans med "The Office", som jag inte heller uppskattar tyvärr, fast jag borde göra det.

Anonym sa...

vilken grym bild på cesar! <3