5 feb. 2008

ett halvår senare.

jag är tydligen inte direkt gjord av äkta blogg-stoff. here i stand, inte mindre än cirka 8 månader sedan det senaste inlägget. hah! slöfock!
(jag misstänker iofs att ingen öht läser denna blogg längre :D)

jag vet inte riktigt vad jag ska riva igång med för att få bloggandet någorludna på fötter igen - det skulle vara trevligt med ett skrivande medium av ngt slag, det inser jag ju. men ok. sammanfattning:

jag jobbar på systembolaget (med världens finaste ida t.v, dock inte med världens finaste sanna längre, för hon har bytt bransch, the bitch :D):


jag bor vid skanstull i min egna lilla rävkula:


jag köpte idag på nätet en fin plugg:


samt önskar mig följande pogues-tröja så mkt så det SVIDER!



nu ska jag försöka sova en gångbar skönhetssömn, inte drömma ngt läskigt samt avhålla mig från att spela Resident Evil 4 pga av nyss nämnda planering :D

2 kommentarer:

Anna Nio sa...

SHE'S BACK! HURRAG!

Enda felet med Pogueströjan är att siffran är ett nummer för låg, juhe. :D

andreadoria sa...

babe, thats what you think ;D