4 juni 2010

Falsterbo Horse Show fotografering

Förförra helgen åkte jag & bästa fröken Ida ner till Malmö för en fotografering för tidningen Falsterbo Horse Show. Allt vi visste var att det skulle vara ett rätt annorlunda shoot, vilket det minst sagt blev. Cant wait to see the result! :D


Jag hade inget att läsa på tåget ner till malmö så jag passade på
att köpa ett ex av Scandinavian Tattoo Mag, där Ida-Pida är omslagsbrutta! :D


Sara som inte bara är chefredaktör på Falsterbo Horseshow, utan
dessutom grym fotograf, hämtade upp oss i malmö. Vi fick se några ex
av gamla nummer av tidningen, sjukt fancy snygg tidning :)


Vi åkte till Österlen, fotograferingen var i en jättefin, enorm gård som en isländsk herre ägde. Han hade massor med isländska hästar, & hundpensionat. Det var helt lovely! <3 data-blogger-escaped-br="br">

Jag kan inte visa några behind the shootpix, förrän tidningen är
publicerad men som synes hade vi ganska spexiga frisyrer :D


Fotograferingen bestod oss tre tjejer under fotograferingen, en dansk streetdance-kille & en massa märkeskläder från Dolce & Gabbana,
Chanel, Gucci en massa märkliga namn jag inte känner till alls.
Vi hängdes upp i rep i taken - det kommer bli riktiga fart & fläkt-bilder :D



Vi fick se vad alla kläderna var värda - cirka 8 ombyten kostade
sammanlagt 170.000! AAAAHH! Det är mer än hela min garderob är
värd. :D Gånger två!


Fina Sara kämpade på med oss :)


Det dyraste plagget fick jag till min skräckblandade förtjusning bära - en Gucci-jacka värd 21.000:- :D:D:D:D Jag var så rädd att råka få smuts på
den att jag höll på att dö. Men det gick bra, trots allt :D


Efter den underbara fotograferingen fick vi åka till Saras
helt sagolika hus i Österlen. JAG VILL OCKSÅ BO DÄR!

Sara har både hundar & hästar! TOTAL LYCKA FÖR OSS! :D


Jag kunde inte hålla mig & glömde att jag hade läppstift på mig <3 data-blogger-escaped-br="br">

Sara såg så himla lycklig ut vid sina hästar <3 data-blogger-escaped-br="br">
Jag utbrast nästan direkt: "Vafan, det här ser ju ut som NAGIJALA!
Körsbärsdalen! ÅÅÅÅH JAG VILL FLYTTA HIT!" Det gör ju det! Kolla!


Det var verkligen världens bästa fotografering & jag är säker på att bilderna kommer bli hur fina som helst. Cant wait to see the pics! :) Allt kändes otroligt proffsigt & vi blev omhändertagna som prinsessor. Resten av Malmö-resan bestod av Kims födelsedag, kel med Kari & iallafall ganska mycket sol! :)


Direkt när jag kom hem till Sthlm igen åkte jag på en ganska konstig reklamfilminspelning för Unibet :D Det hela var uppbyggt som en vallokal med en massa flaggor & självaste Glenn Hysén som "president". Det hela såg lite ut som en Hammarby-maych, vilket värmde mitt hjärta:



Trots att jag i eget tycke var helt nerklädd fick jag inte vara med så mycket - mitt hår syntes tydligen för mkt:

Så jag fikade, satt i solen, läste DN & fick full betalning ändå :D Så räkna inte med att jag syns något alls när filmen väl rullar :D

Åh vilka äventyr! En av bästa helgerna på länge! :)

Inga kommentarer: