19 mars 2011

Lars Norén spökar!

Igår i nyfunna goda vänners lag & ett par glas schweizisk pinor noir grand cru, gjorde vi en revolutionerande social upptäckt: om man provar att föra samtal med varandra men där frågor samt orden ja och nej är helt förbjudna, uppstår mycket snart en stel, egocentrerad stämning som påminner MYCKET om en Lars Norén-pjäs :D:D:D Vi har knäckt nöten! Utan frågor dör den sociala kompetensen totalt! Sociala situationer är totalt beroende av frågor - utan dem förvandlas samtalet till stel dramaten-svenska! Och det är dessutom jävligt roligt expermiment att testa :D Rekommenderas.

Nu ska jag städa lite då Ciilja kommer till stan med skånska gänget i Hårda Tider ikväll & ska slagga hos mig. Sen tänkte jag pinna iväg på utekväll på restaurang med jobbet. OCH SOLEN SKINER DÄRUTE! HURRA!

2 kommentarer:

BabyStrange sa...

Oh, måste bara säga att you had me with hallo med det här inlägget, men scrollade ner och gillar vad jag läser massor!

andreadoria sa...

BabyStrange - åh wow! Tack så jättemycket! :) Jag ska snarast ta mig tid att spana in din blog också! Återigen - tack! :)