22 mars 2011

Sol & Malmöbesök!

AH! En god helg! Ut med jobbarkompisarna & käka på helt underbara franska restaurangen Bergamott (rekommenderas!), sen möta upp med Ciilja & Chelsea på Kellys där vi började som tre glada kamrater & slutade med en massa ihopsamlade kompisar från när & fjärran som vi tjatade dit :D! Skiiiitfint! När jag & Cillen kom hem till mig vid 05 slog hungern till, slängde hon ihop finfin vegomat i all hast:

Ciilja kokar soppa på en spik! :D <3


Den supersoliga morgonen efter mötte jag & Ciilja upp med alla HC-pojkarna i Hårda Tider & Kalle på Blå Lotus för flådig frurre, gjorde visit på bästa Goodstore för veganölkorv & sen vinkade jag av fina skånegänget när dom bilade hem :)

Idag klippte jag luggen med en kökssax & blev sugen på hatt:




Jag köpte förresten dom MC-bootsen
från Vegetarian Shoes! I <3 them!
.
Den skitsnygga tischan fick jag av Ciilja, det är hennes egna märke Crime City Clothing:

Denna & fler skiiiitsnygga motiv
finns på Bad Reputation!

Nu är det nog sovdags. Jag har lånat Inger Edelfeldts nya bok "Samtal Med Djävulen" som jag ser mycket framemot att sätta tänderna i :) G'nite!

Inga kommentarer: