26 okt. 2010

En ytlig tisdag på min ära...

Ledig dag inklusive löning innebär naturligtvis en omänskligt lång dag på stan. Med stor framgång måste jag säga. Kolla:

En jävla massa fina grejer införskaffade inför Halloween. Eftersom det är en stor hemlis vad jag & Kim ska klä ut oss till på Ambras episka årliga fest, tänker jag heller inte avslöja vad det är vi ska vara. Det går garanterat inte att gissa utifrån bilden, men jag är mest nöjd över dom skitsnygga döskallarna! Yay! :)


Jag har upptäckt en stor brist på Varma Strumpor hemma hos mig, så det blev det en jävla massa av :D Till min stora glädje fann jag även en skitsnygg sheriffstjärna för 19 spänn, något jag velat lägga vantarna på sjukt länge. Haw haw!
På hårfronten så tänkte även testa Henna en omgång, eftersom det ska vara jävligt mkt snällare mot håret & mkt snällare mot miljön. Jag ska även testa "Stora Hårkuren", återkommer med resultat! :D En sak till on the subject - för alla er som mixtrar med löshår i alla former - jag & Ida har hittat en så jävla bra butik mitt i stan, tokigt mkt bättre än gamla Taj Mahal! I present to you: Kilmajaro på Barnhusgatan 2! Extremt trevlig ägare & bättre priser. Dessutom ett stenkast ifrån Taj Mahal, på en gata som korsar Drottninggatan! :D Yay!
En sak till som jag måste rekommendera: H&M har en linje ekologiska produkter! Jag köpte handcremen (synes på bilden) & really like it. 98,5% av ingredienserna är naturliga, enligt förpackningen. Mer sånt, H&M! :)

Men nu är det yum yum middag & dokumentär på mitt kära SVT om "The Angriest Man in the World", Jack Rebney, som heter Winnebago Man :D See it! Its delightful! :)

So long, pumpkins!

Inga kommentarer: