2 okt. 2010

Sorg! Tattooexpo i Malmö!

Förra året var jag ju med på Bad Reputation-visningen 2009. Det var hur jävla roligt som helst, det var där jag å KIm träffades första gången & jag var inbokad att göra samma sak i år. Men eftersom money is a bitch hade jag inte råd eller möjlighet att åka ner det här året :( Sjukt sorgligt! Jag skulle ju varit Cyndi Lauper!!! :( MEN MEN! Jag bad Kim skicka en massa mms på alla mina vänner som är med i visningen. I MISS YOU I KISS YOU! Ni är så fina:

Kim & Axl skitfina som KISS! <3


Min fina Gene Simmons <3


Bengtsson, glad & fin! :)


Lupus var med! Som underlig vampyrgentleman! :)


Kim sprang på Daniel i hans bås på mässan!


Kim träffade fin-Lisa oxå! Lyx!


FAAAAAN OXÅ! Jag borde varit där också :(:( Men man kan inte göra allt, särskilt inte utan pengar & särskilt inte när man bor i Sthlm, hundra mil från Malmö...
Men jag fick iaf vara med på affischen för visningen & tattoomässan! :) Alltid ngt!

Inga kommentarer: