24 okt. 2010

Skäggavund, rödvin & Olofsgatan!

Oh, the epicness! Hade helt helt fantastiskt fin allnighter igår, hemma hos min käre kapten Martin E. Timlånga diskussioner om allt ifrån Skuggan av Ringen till skäggregler i Bibeln, en massa skratt, gamla 80-talstevespel, återseenden med en massa skitgamla kompisar & rödvin till halv 5 på morgonen. WIN!

Jag med mina två favoritskägg Martin E & Staffan ♥ Staffan har jag
inte träffat på JÄÄÄÄTTELÄNGE då han bott i London senaste halvåret
& jobbat med inget mindre än.. FABLE 3! AAAAH! Jag hamnade i extas :D


Martin bor jävlar i mig i en sjukt fin lya.

Bäste Markelius dök också förbi & fyllde år minsann! Lovely!


Mer episka skägg & Adrijana nöjd i knäet :D


Skägg skägg skägg! ♥


Jensa-Jens min goa gamle granne var på plats oxå! :)


Bäste herr Alex & Staffan dricker broderligt sofiero ihop :)


Mot slutet av kvällen dök även en trött, jättefin hund upp,
som hette Noch, kunde en massa trick & älskade oliver! <3


Hundar, gamla fina vänner, underbara diskussioner, födelsedagsfirande, inside-diskussioner om Fable 3 & mkt fagra ansiktsbehåringar. What a GREAT night! ♥

Inga kommentarer: