10 maj 2011

Ett hjärta är alltid rött

Jag hade ett helt fantastiskt 1a maj - inleddes med maj-tåg från plattan, sen blev det mellanöl & sojakorv med hela familjen på Kafe 44 & slutligen underbar helkväll på Brands arrangerade fest mitt på söder. Tog så mycket fina bilder att det varit ett helvete att välja ut lite favs, men här kommer de iaf:



Elin & Elli! & min lillasyrra Saskia! <3

Fagra Gamla Stan

Sammanstrålning på 44:an! Bästa paret - Calle & Saskia!

Systesonen Elliot & min storebruscha Ivan anslöt!

Hela familjen rödgrön på plats! :) Fina bästa pappa
i gult, storebrorsa Robin t.v om mig, systerson
elliot t.h & lillasyster Saskia tar bilden <3

Calle plockade fram fincigarett dagen till ära!

Brands helt fantastiska fest i en enorm källare på söder.

Fussball!!! :D:D:D

Öl till bästa pågarna :)

Helt underbar jävla fest...


... & ett helt underbart 1a maj! Tack alla vänner som förgyllde skålade med mig, tack min fantastiska underbara jävla familj! Tack alla dom joinade! Alltid rött - alltid rätt <3

Inga kommentarer: