23 maj 2011

Walk of a living dead...

Ok. Jag är i sanning mer död än levande, efter en helt makaber helg som närmast kan jämföras med en festival uppdelad på båt & på land. Tokiga vänner, amerikanska viner, Tattoobåten, Mad Sin i stan, honungsgrävlingar, snickers, lir & tokkväll på berns summerar min helg, & är likaledes förklaringen till mitt slitna tillstånd & min levers lidande. (Jag återkommer med bilder & mer ingående beskrivning av dekadensen snart!)

Idag har jag i stort sett sovit hela dagen, avnjutit otaliga avsnitt av Xena samt dokumentärer på svtplay & levt på en vegetarisk hamburgare från mina lokala Sibyllagrill.

Om vi säger såhär: Min kropp är i desperat behov av en detox, to say the least :D Så från och med imorgon blir det promenixer, grönsaker+frukt i löjliga mängder, vattenchock, gröna téer, juicer & totalförbud på allt friterat, flötigt, chokladdoppat, alkoholiserat eller fiberfritt.
Nu ska jag vara vänlig mot min kropp - iaf tom Sweden Rock Festival :D Så: alla tips på ultranyttigheter, livsbejakande aktiviteter & detoxande mottages tacksamt!

Gluuurgh blarrgh no brains left...

(Ok riktigt såhär illa är det inte... än! :D Från när
jag gjorde reklam för TV1000's nya horrorkanal)

Inga kommentarer: