26 feb. 2013

Fantastiska insta-djur & zombieattack!

Förutom att jag varit i stort sett barskrapad framtills inatt då lönen kom, försöker jag ändå spara lite på slantarna så jag undviker sådant som innebär stora utgifter just nu. Nästa vecka smiter jag iväg till Krakow med Linus & dessutom hänger CSN & gamla skulder över mig Mars-månad. Detta sparsamma liv innebär att man utvecklar andra märkliga beroenden...


 .. till exempel har jag upptäckt att Instagram svämmar över av... BILDER PÅ STAFFAR!!! :D:D:D:D::D:D:D SÅ just nu stalkar jag staff-ägare som en hopplös knarkare - bilderna ovan har jag skamlöst snott från två ägare jag följer på Instagram: STAFFY1975 från UK samt KATRIX_AND_STAFFY från Norge! Båda rekommenderas för Staffordshire-frenesi! :)

Om man bortser från mitt staff-beroende har höjdpunkten under veckan varit att jag inhandlat ett underställ! Haha! Inte så jävla spektakulärt men dels behöver jag det när jag åker MC till våren!
& sen behöver jag det till helgen då jag & 14 andra ska spela in ZOMBIEMUSIKVIDEO!!! :D Det blir gamla första världskriget-liken som dammas av igen, för att attackera våra bästisar Septekh i en icke så stillsam musikvideo :D WEEE-HOOOO! Jag är GIVETVIS zombieofficer - hauptmann shall return!


Hauptmann med sina kadaver <3

2 kommentarer:

Katrix and Staffy sa...

Koslig at vi kan glede sånne knarkere (hehe jeg lo godt) som deg med å spamme instragram med hundene våre :)

andreadoria sa...

Katrix - Jag är evigt tacksam dig & din fina vovve! :) Utan er hade jag förmodligen blivit tokig av staff-saknad! <3