13 jan. 2011

"Alla på en gång!"

Elände! Jag har ju glömt att skryta om mitt, för andra gången i mitt liv, famösa framträdande (ok, bakgrundskörande, men ändå) på skiva! :D

Första gången jag ngnsin var med & körade (då var det VERKLIGEN fotbollsbröla iofs :D) var på de båda eminenta, skånska hardcore-banden Hårda Tider & Balance's skiva de släppte ihop. Avnjutes bäst skitförbannad eller live :)

Men jag har ju helt glömt att helt ogenerat skryta om mitt ANDRA skivframträdande in life! På mina goa vänner Blowsights senaste storsäljande skiva! Yes yes! För att höra mitt & körens fantastiska framträdande, lyssna på låtarna Three Words (Under Ordinary) samt på låten Blue hair. Framförallt så har körandet på Blue Hair tom PRISATS på en blog haha:

I highlight some juicy details such as the guitar solo on “I Wish You 666″, the background vocals on the chorus of “Blue Hair”, the bass line on “Miracle” and the strings and synth arrangements throughout the whole album.

<- HEHEHE! YES! :D *win*
Snurrig av segeryra tror jag att jag beger mig till sängs nu :D Måste vara utvilad inför min eminent planerade helg. :) So long, babes n bitches! :*

Inga kommentarer: