5 dec. 2013

Vanity

Plötsligt händer det! Jag skiter i allt & beställer hem en KILLPARFYM åt mig själv. Jag vet att jag tycker att den luktar fantastiskt på andra, så varför inte testa själv? Det fick bli Dsquareds Hewood, enligt utsago väldigt unisex. Orka krångla. Min parfymångest får inte ta över!

Jag fick också ett cpryck & beställde hem två par färgade linser. Färgade linser har jag inte använt sedan jag var 16 & hade "coola" varglinser dagligdags (hahahaha) eller sedan min senaste insats som zombiekapten. Jag har alltid tyckt att grå ögon är vansinnessnygg, så det fick bli ett par Sterling Gray. Samt ett par Gemstone green, mest för att gröna ögon är snyggt med rött hår :D ITS A CLASSIC, FOLKS!

Har ingen aning om vad resultatet blir. Har vi tur blir resultatet ungefär såhär skitsnyggt:



Eller förhoppningsvis kanske inte ändå... :D

Inga kommentarer: