24 sep. 2006

Anna bad mig göra det, so here i go! :D

1. Tre namn jag lyssnar till:
Andrea, Addi, Paddan.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag kan vara så jävla rationell.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag är en jävel på att skjuta upp saker.

4. Detta är jag rädd för:
Löss, loppor, parasiter, snor, slem, våldtäktsmän, pedofiler & högerpolitik.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Fysisk närhet, roliga konversationer, dr Phil.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Räkna matte, lätt komma ihåg låttexter, tidsplanera.

7. Detta tycker jag om att göra:
Diskutera Martin Luther, åka på festivaler, dricka bloody mary, kelas, skratta, sy replikor, leka med hundar.

8. Detta vill jag göra just nu:
Vara hemma & slappa, men istälelt ska jag ut på stan, handla presenter & dra på födelsedagsfest för syrran å brorsan.

9. Bästa känslan:
Att vara jävligt omtyckt.

10. Värsta känslan:
Veta att man fegar inför ngt som egentligen är skitbra för en. Att känna sig underprioriterad. Att känna sig otillräcklig & korkad.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Humor, dedikering, ärlighet, god musiksmak, vänsteråsikter, spontanitet.

12. Är du kär just nu:
hell yeah!

13. Jag vill gifta mig:
Nja, Känns inte alls nödvändigt.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Rest så jävla mkt, ha ett yrke jag älskar, haft hund.

15. Min käraste ägodel:
Min jacka.

16. Något jag vill ha i present:
Fina accessoarer (hur f-n stavas det?), en bra spelkonsol, fast inkomst i månaden.

17. Detta har jag på mig just nu:
svart linne, tjossor, snusnäsduk som hårband i håret, jävligt mkt armband.

18. Favoritkläder:
Sköna, snortajta svarta jeans, en tshirt med stort tryck, munktröja, fav-jackan, nitbälte, 50s pumps & keps.

19. Favoritdjur:
Å det är så många: vovve, hamster, giant rabbit, igelkott, kitty, råtta, tam-iller.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Psychobilly, europeisk oi, bluegrass, punkig ska, irländsk folkmusik, hårda brudar-hits, 80's dancedängor, british rage.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
los fastidios - antifa hooligans.
Deadline - last night.
Quakes - I dont come from nowhere.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligast: historia, svenska, samhälle, religion, engelska.
Tråkigast: matte, alla naturämnen.

23. Stjärntecken:
LIBRA!

24. En bok jag gillar:
tihi - sagan om ringen triologin.

25. En film jag gillar:
Fallen Angels - av kong-war kai

26. TV-program jag gillar:
ANTM SÅKLART!!1 dr phil, crime night på discovery, xena, veterinärerna, hundpsykologen, seinfeldt.

27. Favoritdoft:
Liljekonvalj, nytvättat, pippi, klippt gräs, havssaltvatten, den mjukaste ställe bakom öronen på kaniner.

28. Detta äter jag gärna:
thailändskt, spenat, quorn, kryddiga grönsaksgrytor, sushi.

29. Dricker helst:
Bloody mary, guinness, grönt the, gott rött vin.

30. Favoritgodis:
mormors tänder!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Roundtrip t varenda hörn av Britannien, London, Island, Japan, Berlin, Thailand, Bali.

32. Färg på mina ögon:
mörkblå

33. Min längd:
169!

34. Jag tror på:
värderingar, gutfeeling, rationalitet & jävligt mkt kramar.

35. Jag spelar:
På datorer, xbox, playstation, nintendo & gärna dreamcast.

36. Person jag beundrar:
Tage Danielsson & mina päron.

37. Så här bor jag:
kollektiv med en karlskronit-skinskalle som är världens finaste, & raockabillyniklas med väldigt mkt humo & tatueringar. i Krökarängen.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Ingen tror jag, dom är Niklas.

39. Det här tänder mig:
Goda politiska åsikter, musiksmak & klädstil, engagemang, vackra läppar, god kroppslukt, ärlighet, talang, varken macho eller mes, snygga tateringar.

40. Det här gör mig avtänd:
Svenniga kepskillar, utsvängda byxor, stickig svettlukt, social inkompetens, gapighet, fisiga modefrisyrer, hängivna moderater, v-ringat.

41. Favoritfärg:
Kopparrött, havsgrönblå, slitet svart, hotpink, ljust gråaktigt rosalila.

42. Favoritcitat:
-Did you see my underwear? ... did you want to? - Spongebobs bästa polare, till prinsessan i "Sponge Bob Squarepants, the movie"

-How soon not now becomes never - Martin Luther (nej inte King).

43. En hemlighet jag vet:
Jag vet flera. But i dont tell.

44. Bästa present jag fått:
Gah, jag vet inte. Många bra gamla cheesy barbarrullar från Pippi, förmodligen.

45. Senast köpta skiva:
Massa i tyskland, bla scrapy, fastidios, deadline & toasters.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
oj fan vad svårt. Jag kan gillar helheten men hata detaljer, med mitt utseende.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Just nu är det min fripp, jag vill fixa till den! Annars är jag redigt trött på mina ojämna tänder. Det vaknas tandställning!

48. Udda förmåga/egenskap:
Kan rulla ihop tungan till tre veck, låta exakt som ett billarm, steppa, gick på högsta elitbalett-skolan (Kungliga Svenska Balettskolan) i Sverige tom gymnasiet.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ekorre.

50. Två personer jag vill ska göra detta test:
Pippi & min mamma :D

1 kommentar:

Anna Nio sa...

Jaa, du är en ekorre, haha. Jag har kvar djurlistan nånstans här vettu. :D