12 maj 2007

Berlin by nite

Igår vankades det ordentlig utekväll, grundad på ekologiskt vin, festlig musik a la Michael Jacksson & Tiger Army. Här är jag med min nya kamera, som jag döpt till Maja. :D Jag & Maja älskar varandra djupt:



MINA NYA STRUMPOR!1111


BITE US FANBOYS - redo för Berlin by nite, taggad till tänderna :D


Efter att Ciilja tipsat om Köpi, en stor punkarsquat (Berlins ngt grymmare motsvarighet till R.I.P Ungdomens hus i Köpenhamn, som funnits i 17 år) med spelningar & billig öl, drog vi dit på anti g8-spelning. Köpi var ett av de grymmaste ställen jag sett. Helt sanslöst. Underbar jävla stämning, & otroligt inrett med enorma väggmälningar, graffitti, skulpturer & kontraster i en gammal nerlagt teater eller något liknande. LOVES IT. Vi blev redigt dragna, kollade på anarkapunkspelning, klappade alla hundar som sprang runt lösa, drack tokbillig bärs & dansade till The Knife som de spelade på ett av dansgolven. :D

lir & tjofräs!

zö Bitches

ragglappar från "Dieter" & "Heinrich" :D vi förstod ingenting.

Fast det visade sig att Dieter inte alls hette Dieter utan var en skojfrisk punkare som jockade på Köpi.

Gården på Köpi, fucken beautiful.

READY TO SMASH SOME FACES

När vi tillsut kom hem från Köpi 05 på morgonen, var det tokfin dimma över kanalen & fåglarna kvittrade :D <3

Morgonpost & matchande skosnören ROCKS MY SOCKS! :D

Inga kommentarer: