13 maj 2010

80s rocked - their glasses did not!

Det bästa sättet att tillbringa dagen innan Kalle flygare är uppenbarligen med musik, rödtjut, thaikäk & äkta gamla 80-talsbrillor med Nick :D



Man kan inte annat än fråga sig HUR man tänkte under 80-talet med dessa brillor. Ens ögonbryn försvinner, halva ansiktet döljs & modellen lämnar mycket att undra över. :D "Dom här orangea glajjerna tar verkligen fram mina vackra ögon"?!

Vi tog iallafall av oss glajjerna innan vi drog ut på galej med Linde :D Thank god!
I övrigt lekte vi förresten en jävligt rolig lek innan hos mig. Nick tvingade mig att välja en musikvideo vars sångare/huvudroll jag tyckte var het och vars upplägg i videon man skulle vilja vara med i :D Jag övervägde Adam Ant som sjörövare i Kings of the Wild Frontier men valde tillslut White Zombie i Thunder Kiss -65. Jag kunde inte göra något annat - Rob är fasansfullt cool i videon, dansar så jävla fint & det är fest i en öken med massa tokiga folk! Im game! :D


<3<3

Inga kommentarer: