17 dec. 2010

Helg mitt i veckan! :D

What a great thursday. Först vankades det reklamarfest på Berghs med Kribba! :)

Fräsiga Berghs pub!

Jag & fina Kribba, som varit borta på utlands-
FNtjänst i ett halvår & odlat skägg! :D

Träffade Johan som också pluggar på Berghs! Katt-Johan! :D

De har tydligen alltid olika teman på Berghs-fester.
När vi var där var det... EMOTEMA hahahaha! :D

Sen smet jag hem till Ida på efterhäng för... NIKLAS
HAR KOMMIT HEM FRÅN TURNEN HURRAAA! Ida &
Niklas var tråkiga & spelade Donkey Kong när jag
kom, vilket jag genast satte stopp för :D *KUNG*


Niklas & Daaaniel!

Daniel visade sitt SHRINE i sovrummet - där
bilden på Lucy var lämpligt placerad i mitten :D

Lucy låg & sov mittemot shrinet & var nöjd... :D


Lucy tokkelande!

Haha Daniel lyckades tappa ett vinglas i
golvet som nästan helt pajade - MEN VINET
VAR KVAR I GLASET! :D:D Intakt! Mad skillz!


Sen pyste jag & niklas hem med sista tuben. A fine night, a white night! <3

Inga kommentarer: