4 apr. 2011

Småljus i skitmörker

Eftersom det här varit kanske 2011 års absolut sämsta vecka, tänker jag istället fokusera på de saker under veckan som ändå hållit mig över ytan:

Vin, ost & planeringskväll med min gamle kamrat Johan.

Fått inbjudan till min bästis Dalton & Marias bröllop!!! WEEEE! <3

På första april toklurade min kille mig & alla
våra kompisar att han tatuerat hela jävla bröstet
MED MITT NAMN haha! April april, dumma sill! :D

Sveriges Radio skickade tillslut den 2 timmar
långa oklippta intervjun med min nu bortgågne
älskade & extremt saknade morbror/soulmate <3

En fin lördagskväll med mina vapendragare
Linus & Christian, & deras vän Betty.

Efter folkdansen fick jag ÅKA MC MED ERIK!!!
:D Skiiiiiitkul! Öörn örn örn örn! :D


Hur resten av veckan varit lämnar vi osagt. Jag hoppas bara inte den upprepar sig. PÖSS

Inga kommentarer: