12 juni 2015

En utsträckt hand, en vänlig gest!

Den uppmärksamme har förmodligen noterat de besynnerliga nya länkarna ovan. Detta skedde efter att jag vid djupare eftertanke kom fram till att jag har rätt olika typer av läsare. På senare tid har jag hängivit mig allt mer åt min historienördiga sida & dessa inlägg har fått en ny typ av fabulösa läsare om jag inte haft tidigare, dvs historienördkompisarna! Hurra! Men jag insåg att dessa läsare förmodligen är mindre intresserade av mina öl-äventyr på punkspelningar eller utlägg om barbarfilmer från 80-talet...

Så för att förenkla för dem har jag nu skapat en egen kategori, med det pedagogiska namnet "historiefrenesi". Här klickar man om man är sugen på att sålla ut alla historierelaterade inlägg:






Tillhör man istället min del av läsarskaran som, liksom jag, är en sucker för Crueltyfree produkter kan man även sålla ut endast dessa inlägg genom att klicka enligt nedan:




För den vanlige läsaren kommer allt dock fortsätta med samma kaos som innan med en ohelig mix av tramsiga inlägg om 80-tal, eller punkhärj, blandat med historietokiga inlägg eller djurvänlig kosmetika! Det är bara att man nu kan sålla lite om man är mer specifik i sitt smaktycke :) 


Väl mött, folks! 

Inga kommentarer: