9 dec. 2010

Kort men intensivt!

En blixtvisit till Malmö! Två å en halv dag & sen hem igen, lite kort kanske, men jag hann hånglas med min kille, kela med Kari, äta saffranspannkakor, tokplugga inför min hemska tenta & min finaste kille, som varit på semester i Egypten, gav min sjukt fina presenter, inte minst... EN HELT ÄKTA SAFFRANSPARFYM! Aaaaah! <3<3



Höjdpunkten var, förutom att vi såg nya Harry Potter-filmen (som var sjukt jävla bra!) & att jag ÄNTLIGEN har klippt mig hos världens bästa Sofie (återkommer m bilder senare), att jag äntligen fick träffa min bästis Daltons nyfödda lilla dotter Vera:

Pappa Dalton & lilla knytet Vera


<3<3<3<3<3<3 HELT MAGISKT! Nu ska jag försöka plugga lite mer på tåget hem - tentan är på lördag & jag är inte färdigpluggad kan jag meddela haha :D

Inga kommentarer: