23 dec. 2010

Köldknäppar & julehandling

Ärligt talat. Just nu är det FUCKEN MINUS TJUGOFYRA GRADER (-24!) UTE! Det är fan inte ok! Jag fattar inte att jag överlevde min runda på stan efter jobbet i den här kylan, men tydligen! :D

Min familj har, förutom att vi toktagit över julbordet med en majoritet vegetarianer (SEGER), tillsammans beslutat att konsumtionshetsen är sick & att vi i år bara ska köpa Second Hand julklappar till varann :D Så nu har jag raidat Sthlms secondhandställen. Kolla vad bra:

Fick en gammal ram av mamma, så nu fick mitt
fina skrikfejs äntligen en plats på väggen :D

Julklappar for the win! I så JÄVLA snygg hotpink/metallic papper ♥


Största problemet med Second Hand är att man hittar så jävla mycket grejer till sig själv :/ Förutom Englunds Förflutenhetens Landskap & Best of Pandora (haha! Yes!) så hittade jag såklart två sketsnygga skärp, armband samt en barnluvtröja som jag äntligen kunde slakta till en luv-väst-greja med pööönk-patch jag planerat länge! :D

Yule - I am ready for ya!

2 kommentarer:

Fiat sa...

Alltså jag gillar min familj, men ändå: ADOPTERA MIG!!! Om inte annat så för det där fräsiga pappret!

andrea sa...

Fia - haha sötaste du! Jag ska höra mig för om min pappa har lust att adoptera en unge till - vi är redan 7 stycken! Men jag återkommer! :)

(Pappret köpte jag förresten på Lagerhaus! Svinsnyggt!)