15 dec. 2010

Haha hurra! Hejja morgonpasset, heja Kodjo!

Alla älskar väl morgonpasset i P3? So do I, & därför var jag häromdagen tvungen att maila morgonpasset efter att jag upptäckt en mystisk koppling mellan Morgonpasset i p3 och Ricky Gervais Podcast Show. Kolla, såhär skrev jag:

Andrea till Kodjo Akolor
10 dec


Hej Morgonpasset! Jag sitter hemma & pluggar inför en vidrig tenta jag
har imorgon (på en lördag! Skräck!) & lyssnar samtidigt på Ricky
Gervais podcast, tre geniala säsonger radioprogram han gjorde ihop med
Steven Merchant & Karl Pilkington.
Hursomhelst - idag lyssnade jag på ett avsnitt med Ricky & anar
plötsligt en KONSPIRATION! I avsnitt 46, säsong 2, den 12 juli 2003,
är temat "objects stuck up in peoples arses" eller deras egna franska
översättning: "Objet d'arse"... !

Är det ett fantastiskt sammanträffande med erat "I Röva Idag"? Great
minds think alike, så att säga?
Eller har ni hört Rickys podcast & inspirerats av detta GENIALA tema?

Vad är det som pågår?! :D

Puss /a.


& jag fick svar på självaste Kodjo himself. BAM!

Kodjo Akolor till mig
13 dec


Hej Andrea
Jag vågar nog påstå att slumpen gjorde så att vi kom på detta begrepp. Eller så är det helt enkelt så att great mindes think alike;-). Om du lyssnar om på programmet så kommer du att höra att jag råkade säga fel istället för vad har du stoppat upp i kroppen idag. SÅ blev det vad har du stoppat i röven idag;-)
Hoppas att helgen har varit underbar
Kram
Kodjo


Nu har jag inte lyssnat på hela morgonpasset från den dagen, men man kan ju iaf hoppas att detta underliga föremål-i-ändalykt-koppling diskuterades :D

Inga kommentarer: