16 maj 2006

i hate rollercoasters

ja vad ska man säga. det är otroligt att jag lyckats hålla humöret upp efter den här helgen. den har varit covered in shit med en jävla massa ljuspunkter. så kan man nog konkludera det hela. känns verkligen som att sitta i en bergådalbana. sår fort man är på väg uppåt så är man snart jävligt hårt på väg neråt igen.

mustasch-videon i lördags var ett jävla skämt. "regissören" hade helt uppenbart aldrig regiserat ngt tidigare, han hade knappt ngt manus & den ganska bra ide de hade från början sket ner sig ganska totalt. jag orkar inte dra hela historien men jag kan ju säga att när vi åkte hem därifrån så kände jag mig både personligt förolämpad, mindervärdig & som ett stort jävla frågetecken. fattar inte varför dom mailade mig överhuvudaget, för det dom uppenbarligen ville ha var storbystade currygottjejer i lackkläder & extentions - inte rocka/psycho-brudar som de påstod var deras fokus. just nu hoppas mest jag, kim & lotta att vi inte syns öht i videon, alternativt att den aldrig blir gjord. :D carro fick dock, till våran glädje, extra mycket plats i slutet av videon vilket iaf indikerar att regissören hade tillfälligt bra smak gällande kvinns. jag hoppas hon syns MYCKET. :) hursomhelst - en incident jag helst vill glömma. MEN det som gjorde kvällen värd var att man lärde känna lite nytt trevligt folk, jag var skitfint sminkad & fick VÄRLDENS FINASTE FRISYR gjord av ann-marie. tog massor med bilder, de kommer upp så småningom. :)

lördagen var tänkt att vägas upp med Demented Are Go-spelningen på söndagen dagen efter. vilket man 12.30 samma morgon får reda på blivit inställd. HURRA! :( rykten florerade om varför men tydligen skulle Spark ha blivit vräkt från sin lägenhet, hamnat i häktet efter att han hotat grannar & smaschat lyan. :/ fick hela skiten bekräftat när Spark nu nyss ringde mig & berättade att han suttit i häkte å därför missat flyget hit. han ringde från Wales där han tydligen temporärt befinner sig. ja herreminje. helt jävla heartbreaking att se ngn gå ner sig så totalt. på turnén i Brasilien för nån vecka sket det sig tydligen ännu hårdare - Spark gick ner sig totalt, sumpade sitt pass för knark & blev tydligen rånad & misshandlad i ngt slumområde. :|
jag HATAR fan droger. se vad det gör med människor! de släpper liksom aldrig taget om folk om man halkat dit en gång. det är såhär det är att vara missbrukare alltså - levde väl lite in denial i London eftersom Spark hade shapeat upp sig som fan då. holy smoke. jävla skitsubstanser.
nåväl - söndagen räddades faktiskt av att folk trots missödena ville gå ut så det blev rejält kalas, extremt mycket skratt & folk utifrån som man träffar sällan (micke från gbg tex). upp, ner men sen upp igen alltså.

helgens ljusningar har även varit följande, tack vare Moa: 1, 2 & 3

1 kommentar:

Anna Nio sa...

Fan vad tåkigt med videon, snuttan. :( Såg bilder som nån skrivit om i din gästbok härom dagen, och tänkte verkligen då också att det var jävligt underligt att de ville ha med dig, med tanke på hur resten av bruttorna såg ut. Det var mycket avklätt och stora pattar. :O
Men det vore såklart kul att se fina frissen och sminket, det såg man inte på de andra bilderna nämligen. :)