21 juli 2009

Dance magic ham!

En helt fabulös nite hemma hos allas vår favoritvärd Ambra resulterade i vanlig ordning av vinspill, skratt & tokdans! Hell to the YES!

Mina bästa tjejor <3 clawcrew bestående av anna t.v, jag i mitten & Ambra t.h. Grr meow pfft! <3


Fingerlösa handskar är tydligen supertrendy! :D

En klassisk syn hos Ambra - Kim med såssnipan :D I det här fallet för smör till popcorn.

Off we go! Veras långa ryska ben visade oss vägen!

We ended up på Metro, för sanslöst mkt dans till gamla hederliga 90-tals hits. Jag & Anna kör den odödliga slamplooken :D

Min lilla syster ser liten & lättkrossad ut, & Kribba ser ut som en stor lättkrossande jätte :D

Anna stod i vanlig ordning för Drop It Like Its Hot-dansen!

Kribba är grym på 80s gaylooken! FOR THE WIN!

FInns inga jag dansar så mycket med som med Kribba & Anna. HALLELUJA FÖR ER! <3

5 kommentarer:

Anna Nio sa...

:*

Anonym sa...

Var har ni köpt era fingerlösa handskar? mina är alldeles förstora men era verkar vara av tight modell? tacksam för svar

Mirre sa...

heyhey :)awesome blogg!Och riktigt coola handskar! Får man fråga vart man kan hitta dem? :) Have a nice day! ciao

emma sa...

undrar också var man kan hitta sånna handskar, lämna gärna ett svar i bloggen vill verkligen ha det när jag dansar :) kram. www.foreverisalie.blogg.se

andrea sa...

Hej Emma (& Mirre)!

Jo, saken är den att dom här tydligen inte tillverkas längre, jag köpte alltid mina från en handskaffär i gamla stan, men nu har dom inte dem längre. Men handskarna är iaf bilhandskar i vårmodell, dvs fingerlösa. Brukar gå att få tag på runt just vårtider - ring fräsiga, lite bättre handskbutiker då och fråga! :)