22 jan. 2010

I rest my case!

Jag hänvisar till ett tidigare inlägg, där jag analyserar framtida modefläktar:

Jag ÄLSKAR när grejer jag velat ha länge råkar bli modernt. Som nu, då jag äntligen kan köpa ett par Tankgirl-boots som jag länge drömt om!
Nu får man väl bara iskallt invänta det skitfula singoalla/indian/fjädrar/blommigt-modet som alltid kommer, efter en snygg mode-fläkt. :D JUST SEE AND WAIT!

VAD SKÅDAR VI? I give you ett litet axplock från HM, Kappahl, Lindex, Bikbok, Gina Tricot:









HAH! Storblommigt, zigenargulligt & volanger! Just as Ive forseen. Indianmodet & fjädrarna låter vänta på sig men det kommer säkert det med.

Jag får försöka se positivt på detta & resonera som att jag inte kommer göra av med särskilt mycket pengar på kläder denna vår. Tråkigt för min garderob - gött för min plånbok! ;)

3 kommentarer:

Anna Nio sa...

Det får bli mer second hand-shopping för dig (och uppenbarligen mig också, yuck: flätade läderskärp? Hippietunikor? HILFE!)! Mer originella plagg att fynda och mycket snällare mot miljön i slutändan. :)

Anna Nio sa...

Allt det där ser ut som Ellos/Josefssons/random polsk postorderfirma för övrigt. :O

andrea sa...

haha exakt! Eller det jag gör nu är att hamstra som fan. Grejer jag velat ha länge passar jag på att köpa nu, för jag vet att snart är allt ersatt av hippietunikor & efter det kommer garanterat fjädrarna. FYYY fan!