4 mars 2011

As follows naturally...


En lill-lördag kräver en lill-söndag! :D SÅ jag åkte hem till Niklas där vi i god söndagsandan svullade nomnom tortilla, juice, choklad & såg på rullen The Social Network, om killen som grundade fejsbook. Dessvärre såg vi den utan text så jag tror att vi kanske fattade hälften, detta trots att jag är anglofil & Niklas är halvbritt. Det säger en del om tempot i filmen haha! :D

Nu ska jag till jobbet för viktigt möte med bossen! Min mobil har fortfarande inte kommit. BUÄH! >:(

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh, älsklingen är bröllopssnygg! Hihi. ♥ (läs: har samma snygga outfit som han köpte till förra helgens wedding) Ser ut som ni hade en kul kväll, och då har jag ändå inte sett de omtalade holländska bilderna ^^

andreadoria sa...

ida - jag antar att du menar det han hade på sig på inlägget efter detta? :D När vi åt nachors hade han nog bara en tischa, misstänker jag :D