8 mars 2011

*SORGSET HOSTANDE*

Fick svårartad astmachock på jobbet igår, & idag vaknade jag helt episkt förkyld. Uff. Ovärt att ligga hemma på både Internationella Kvinnodagen, inte en enda semla har jag ätit, missa en provfilmning för en trailer OCH missa planerad middag med min fina Moa :( :( :(

MEN som tur är har jag världens bästa granne som kom förbi med pizza & dagstidning, en uppmuntrande pojkvän som skickade fint sms & min nya fjortismobil har äntligen kommit! :D Så jag överlever tack vare Cocillana & Americas Top Model 15-frenzy (kanske inte det mest passande på Internationella tjejdagen, men det hjälper väl att jag hejar på supergoofy, akward flaggstången i serien? I think so :D)

Pray for me så att jag är frisk imorgon! :( TRÅKIGT ATT VARA SJUUUUK!

2 kommentarer:

Gunnar sa...

Ann i top model 15 äääger!
Så jävla asperger, så jävla bra!

andreadoria sa...

Gunnar - haha exakt, det är henne jag hejjar på! :D