4 sep. 2011

Åka MC hurra!


Fan, en bra söndag där jag vaknar obakis & glad vid 10, äta finfrukost med sol utanför, & nu ska jag ut å åka Motorcykel med Love, andra omgången med mina mc-braxxer. Jihoooo!

Uppsamling utanför Love på söder

Se kobent & nördig ut i allt gear :D

Slutdestination mc-haket Rosenhill för sedvanlig fika :D

Rosa donut på Rosenhill = seger

Love glad i solen! Allra sista sommardagen misstänker jag :/

Åka en smula fel... :D


Slutligen bli avlämnad hemma utanför porten glad å
trött & mottas av tjocka keliga grannkatten! YAY!


Fan vilken bra jävla söndag! Tror dessutom jag kommer slippa mc-träningsvärken denna gång, gick så sjukt smidigt att åka idag. Eller som Love sa: "Fan Andrea, du är grym att ha som passagerare, idag kände jag knappt ens att du är där!" :D *MC-NINJA*
Nu mot familjemiddag hos storasyrran i vasastan ♥

Inga kommentarer: